Jak sprawić, żeby nowa marka wydawcy gier była rozpoznawalna na tle konkurencji i zachęcała odbiorców do nawiązania współpracy?

OBSZARY PROBLEMOWE

  1. Potrzeba rozwoju i dywersyfikacji oferty
  2. Specyficzna grupa odbiorców
  3. Potrzeba zbudowania międzynarodowej marki
  4. Konieczność połączenia profesjonalnego wsparcia i alternatywnego sposobu działania przez firmę

ARP Games sp. z o.o. to jedyny w Polsce akcelerator gier wideo, na którego wsparcie mogą liczyć młodzi twórcy. Spółka powstała w 2016 r. Została założona przez Agencję Rozwoju Przemysłowego S.A. SPIN-US sp. z o.o. – spółkę celową Uniwersytetu Śląskiego oraz Powiat Cieszyński.

Cel

Naszym celem było wypracowanie założeń nowej sub-marki Agencji Rozwoju Przemysłu, która pozwoli komunikować się w sposób przyjazny, nieformalny i bezpośredni z developerami gier, jednocześnie utrzymując pozycję profesjonalnego partnera, budzącego zaufanie.

Proces

Pracę rozpoczęliśmy od przeprowadzenia warsztatów kreatywnych z przedstawicielami ARP, podczas których zostały określone wartości marki oraz wytyczne do opracowana jej charakteru. Prz prowadziliśmy analizę rynku, konkurencji oraz użytkowników. Następnie wypracowaliśmy propozycje nazwy, a w dalszej kolejności, po jej zaakceptowaniu, przygotowaliśmy warianty logo i motywów kreatywnych. Na podstawie dokonywanych przez klienta wyborów zaprojektowaliśmy elementy komunikacji oraz zagwarantowaliśmy wsparcie graficzne w procesie tworzenia nowej strony internetowej.

W trakcie procesu kreatywnego skupialiśmy się na wydobyciu charakteru marki skierowanej do twórców gier

Dzięki współpracy z zespołem programistów mogliśmy współtworzyć stronę internetową firmy

Efekt

  1. Nowa marka wydawcy gier premium
  2. Nazwa oraz logo Another Road Publishing
  3. Charakter marki i jego przełożenie na język wizualny
  4. Brand book zawierający opis znaku, konstrukcję i kolorystykę znaku, informacje o typografii oraz opis motywu kreatywnego
  5. Zaprojektowane elementy komunikacyjne: wizytówki, ulotka, roll-up, szablon prezentacji, gadżet promocyjny – koszulka
  6. Zaprojektowane elementy strony internetowej

Realizacja

2020

Zespół

Łukasz Szczęsny
Natalia Kacprzyk
Jakub August
dr Natalia Pietruszewska-Golba

Strona wwww – Kat On The Roof