Szukamy nowych możliwości na produkty,
które możesz wdrożyć do oferty
Sprawdź, która forma
doradztwastrategicznegobędzie odpowiednia dla Twojej firmy
Opracowanie pomysłu na nowy, innowacyjny produkt
Dla kogo: Dla firm, które nie chcą już konkurować niską ceną swoich produktów, które chcą wejść na nowy rynek, dotrzeć do nowej grupy klientów.
Efekt: Baza pomysłów na nowy produkt lub baza cech funkcjonalnych przyszłych produktów.
Poszukiwanie scenariuszy na dalszy rozwój firmy
Dla kogo: Dla firm, które nie chcą już konkurować niską ceną swoich produktów, które chcą wejść na nowy rynek, dotrzeć do nowej grupy klientów.
Efekt: Diagnoza obecnej sytuacji firmy na rynku, scenariusze dalszego rozwoju firmy, prezentacja z wnioskami z analiz.
Szybkie uporządkowanie wizji na rozwój
Dla kogo: Dla osób potrzebujących szybkiego, doraźnego wsparcia w uporządkowaniu swoich pomysłów.
Efekt: Brak opisu
Dzięki Tence przestaliśmy
naśladować konkurencję
i zaczęliśmy tworzyć unikalne,
autorskie rozwiązania.
Przemysław Boczkaj
Specwood
Czuliśmy, że naprawdę nas
słuchacie i prowadzicie przez
proces projektowania w sposób,
który w pełni spełnia nasze
oczekiwania.
Dariusz Słomka
MDS Słomex
Nowoczesny design standu
parkingowego od Tenki to
minimalistyczne i praktyczne
rozwiązanie, która wyróżnia naszą
aplikację!
Paweł Postupalski
Parkey
FAQ
1.
Jakie kroki są podejmowane w ramach procesu doradztwa strategicznego?
Proces obejmuje kilka kroków: 1) Analiza sytuacji rynkowej, 2) Identyfikacja potrzeb klientów, 3) Generowanie pomysłów, 4) Opracowanie strategii, 5) Wdrożenie i monitorowanie rezultatów.
2.
Jakie branże obsługujecie w zakresie doradztwa strategicznego?
Specjalizujemy się w doradztwie dla firm produkcyjnych z różnych branż, które chcą wprowadzać nowe produkty i innowacje. Mamy doświadczenie w pracy z różnymi sektorami przemysłu, co pozwala nam dostosować nasze usługi.