Menu Icon
deco

Audyty wzornicze i strategia

W ramach programu 1.4. Audyty wzornicze i strategie dla MŚP możesz sfinansować zaprojektowanie i wdrożenie produktu.

Warunkiem jest, że musi być to nowy lub znacząco ulepszony produkt względem Twojej obecnej oferty.

Dodatkowo możesz starać się o sfinansowanie procesów biznesowych potrzebnych do wdrożenia produktu tj.:

audyt1 deco
  • projektowanie wzornicze
  • strategię marketingową oraz identyfikację wizualną nowej marki
  • projekt strony www lub sklepu
audyt2 deco
  • usługi szkoleniowe
  • oprogramowanie i inne wartości niematerialne oraz prawne – np. patenty, licencje, know-how, prawa własności intelektualnej
audyt3 deco
  • maszyny niezbędne do wyprodukowania produktu
  • roboty i materiały budowlane, jeśli są bezpośrednio związane z instalacją maszyn i urządzeń

3 000 000 PLN

3 MLN. PLN

Wsparcie wyniesie do 85% wartości projektu, co oznacza, że Twój wkład to co najmniej 15% całkowitego kosztu projektu (w zależności od województwa)

Jak wygląda współpraca z nami?

1.

Darmowakonsultacjaonline

W ramach prac, rozmawialiśmy z opiekunami psówi obserwowaliśmy kilkudniowe wyjazdy kempingowe.
2.

Decyzjaopodjęciuwspółpracy

W ramach prac, rozmawialiśmy z opiekunami psówi obserwowaliśmy kilkudniowe wyjazdy kempingowe.
3.

Podpisanieumowy

W ramach prac, rozmawialiśmy z opiekunami psówi obserwowaliśmy kilkudniowe wyjazdy kempingowe.
4.

Przeprowadzenieaudytu

W ramach prac, rozmawialiśmy z opiekunami psówi obserwowaliśmy kilkudniowe wyjazdy kempingowe.
5.

Opracowaniestrategii

W ramach prac, rozmawialiśmy z opiekunami psówi obserwowaliśmy kilkudniowe wyjazdy kempingowe.
6.

Złożeniewniosku

W ramach prac, rozmawialiśmy z opiekunami psówi obserwowaliśmy kilkudniowe wyjazdy kempingowe.
7.

Decyzjaodofinansowaniu

W ramach prac, rozmawialiśmy z opiekunami psówi obserwowaliśmy kilkudniowe wyjazdy kempingowe.
8.

Realizacjaprojektu

W ramach prac, rozmawialiśmy z opiekunami psówi obserwowaliśmy kilkudniowe wyjazdy kempingowe.

Ciekawy co możemy zaprojektować dla Ciebie? Odezwij się i sprawdź

Nasz zespół przeprowadził ponad 50 audytów i strategii wzorniczych.

Uczestniczyliśmy też we wdrażaniu strategii wzorniczych, a oto ich efekty galeria projektów

Jakie są warunki uczestnictwa?

{{{chapter_name}}}

Jednym z ważnych kryteriów udziału w konkursie jest uwzględnianie zasad ekoprojektowania.

Ekoprojektowanie rozumiane jest jako:

  • zminimalizowanie zapotrzebowania na różnego rodzaju surowce (w tym energię czy wodę),
  • uczynienie produktów i usług trwalszymi i łatwiej poddającymi się recyklingowi.

Ekoprojektowanie musi zostać wykazane we wniosku na poziomie projektowania, doboru materiałów, produkcji, dystrybucji, użytkowania oraz modelu biznesowego.

Zobacz przykład projektu, w którym zastosowaliśmy ekoprojektowanie

Dostępność

Drugim ważnym elementem, o który należy zadbać, jest zapewnienie dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami. Jak jest rozumiane zapewnianie dostępności?

Zniesienie jednej lub więcej barier w:

  • przestrzeni fizycznej
  • rzeczywistości cyfrowe
  • systemach informacyjno-komunikacyjnych
  • produktach
  • usługach

Projekt produktu musi zawierać ułatwienia dla jednej z grup zagrożonych wykluczeniem:

  • osób na wózkach inwalidzkich, poruszających się o kulach, o ograniczonej możliwości poruszania się
  • osób niewidomych i słabo widzących
  • osób głuchych i słabo słyszących; osób głuchoniewidomych
  • osób z niepełnosprawnościami psychicznymi i intelektualnymi
  • osób starszych i osłabionych chorobami
  • kobiet w ciąży
  • osób z małymi dziećmi, w tym z wózkami dziecięcymi
  • osób mających trudności w komunikowaniu się z otoczeniem (także z rozumieniem języka pisanego albo mówionego)
  • osób o nietypowym wzroście (w tym również dzieci)
  • osób z ciężkim lub nieporęcznym bagażem, towarem

Zobacz przykład naszego projektu, który był dostępnY

Firma znajdująca się na terenie Polski Wschodniej

Siedziba lub oddział firmy, musi znajdować się na terenie makroregionu Polski Wschodniej, tj. województw:

  • lubelskiego
  • podkarpackiego
  • podlaskiego
  • świętokrzyskiego
  • warmińskomazurskiego
  • mazowieckiego

Z wyłączeniem regionu warszawskiego stołecznego m. st. Warszawa oraz powiaty:

  • grodziski
  • legionowski
  • nowodworski
  • miński
  • otwocki
  • piaseczyński
  • pruszkowski
  • warszawski zachodni
  • wołomiński

Wykazanie potencjału firmy

Firma musi posiadać potencjał organizacyjny, technologiczny i finansowy tzn. pokazać możliwości sfinansowania projektu, posiadania kadry pracowniczej oraz infrastruktury, które pozwolą na przeprowadzenie dofinansowania.

Firmy MŚP

O dofinansowanie projektów w ramach naboru mogą ubiegać się mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP) w rozumieniu art. 2 załącznika I do rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014.

Innowacyjność produktu

Jako innowację w konkursie, rozumie się nowy lub ulepszony, produkt lub proces (lub ich połączenie), który różni się znacząco od poprzednich produktów lub procesów.

  • Ekoprojektowanie

    Jednym z ważnych kryteriów udziału w konkursie jest uwzględnianie zasad ekoprojektowania.

    Ekoprojektowanie rozumiane jest jako:

    • zminimalizowanie zapotrzebowania na różnego rodzaju surowce (w tym energię czy wodę),
    • uczynienie produktów i usług trwalszymi i łatwiej poddającymi się recyklingowi.

    Ekoprojektowanie musi zostać wykazane we wniosku na poziomie projektowania, doboru materiałów, produkcji, dystrybucji, użytkowania oraz modelu biznesowego.

    Zobacz przykład projektu, w którym zastosowaliśmy ekoprojektowanie

  • Dostępność

    Drugim ważnym elementem, o który należy zadbać, jest zapewnienie dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami. Jak jest rozumiane zapewnianie dostępności?

    Zniesienie jednej lub więcej barier w:

    • przestrzeni fizycznej
    • rzeczywistości cyfrowe
    • systemach informacyjno-komunikacyjnych
    • produktach
    • usługach

    Projekt produktu musi zawierać ułatwienia dla jednej z grup zagrożonych wykluczeniem:

    • osób na wózkach inwalidzkich, poruszających się o kulach, o ograniczonej możliwości poruszania się
    • osób niewidomych i słabo widzących
    • osób głuchych i słabo słyszących; osób głuchoniewidomych
    • osób z niepełnosprawnościami psychicznymi i intelektualnymi
    • osób starszych i osłabionych chorobami
    • kobiet w ciąży
    • osób z małymi dziećmi, w tym z wózkami dziecięcymi
    • osób mających trudności w komunikowaniu się z otoczeniem (także z rozumieniem języka pisanego albo mówionego)
    • osób o nietypowym wzroście (w tym również dzieci)
    • osób z ciężkim lub nieporęcznym bagażem, towarem

    Zobacz przykład naszego projektu, który był dostępny

  • Firma znajdująca się na terenie Polski Wschodniej

    Siedziba lub oddział firmy, musi znajdować się na terenie makroregionu Polski Wschodniej, tj. województw:

    • lubelskiego
    • podkarpackiego
    • podlaskiego
    • świętokrzyskiego
    • warmińskomazurskiego
    • mazowieckiego

    Z wyłączeniem regionu warszawskiego stołecznego m. st. Warszawa oraz powiaty:

    • grodziski
    • legionowski
    • nowodworski
    • miński
    • otwocki
    • piaseczyński
    • pruszkowski
    • warszawski zachodni
    • wołomiński
  • Wykazanie potencjału firmy

    Firma musi posiadać potencjał organizacyjny, technologiczny i finansowy tzn. pokazać możliwości sfinansowania projektu, posiadania kadry pracowniczej oraz infrastruktury, które pozwolą na przeprowadzenie dofinansowania

  • Firmy MŚP

    O dofinansowanie projektów w ramach naboru mogą ubiegać się mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP) w rozumieniu art. 2 załącznika I do rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014

  • Innowacyjność produktu

    Jako innowację w konkursie, rozumie się nowy lub ulepszony, produkt lub proces (lub ich połączenie), który różni się znacząco od poprzednich produktów lub procesów

FAQ